This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Friday, May 20, 2011

Sibuk..

Bulan ni bz sesangat..
tu yg x dan tulis at sini..
lagi pun, internet terganggu giler sejak diorg pecah dapur aku..
yg x bleh tahanye, diorg pi potong wayar tepon aku..
brapi giler ar..
nasib dia pasang balik..
kalo x, mau lunyai diorg aku kejekan..

Skarang tgh mid year exam..
alhamdulillah, semua kertas aku mampu jawab dengan tenang..
kecuali..
+ math, akaun, sejarah..
memang aku x tau la apa nasib paper2 tu..
tawakal je la skarang ni..
aku dh buat apa yg termampu..

Minggu depan tinggal paper EA dan 2 paper x msk SPM..
jd, aku 'cuti' jap mlm ni..
esk ada tution at skola, balik skola bru aku sambung study..
hehe..

Moga aku peroleh keputusan yg membanggakan..
Kpd kwn2, aku doakn kejayaan kita bersama..
dunia akhirat..
insyaallah..

No comments:

Post a Comment