This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Wednesday, January 18, 2012

Tiada yang mustahil di dunia ini..

Skarang, aku mula percaya..
sememangnya tiada yang mustahil di dunia ini.
aq memang x sangka..
apa yang aku harapkn selama ini, aku dpt rasa sekarang..
Alhamdulillah..

Hubungan aku dgn buah aty semakin baik..
kami dah mck kwn..
elok kwn la, dari x de kaitan langsung..
kn? kn?

Percaya x, kitorag dh br'msg2' skarang??
x percaya kn?
aku pun..
pada mulanya, aku igt benda ni x kn tahan lama..
tp, x sangka..
dia tetap lyn aku walaupun dia identiti aku kabur, pada dia..
so sweet..!!!
kesudian dia melayan semua msg2 aku, mmbuatkn aku x putus harapan lagi dh..
akuakan teruskan niat 'murni aku untuk lebih dekat ngan di..
cheeeeeewah!!


Dan2 je aku ni..
Bwahahahahaha!!!!!!

2 comments:

  1. untung laa cik abg dah layan (:
    kasi ikat ketat ketat itu orang. ada paham ?
    haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha!
      tu ar.. aq try..
      tp, kalo dh trlepas jugak..
      x dapat kate ape ar..
      ku berserah..
      jodoh pertemuan di tangan tuhan..
      (>_<)

      Delete