This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Thursday, September 1, 2011

Hospital..

Hari ni aku gi lawat pak su aku at hospital..
mak su x bleh dtg cepat sbb dia ada ank kecik..
jd, family aku gi ziarah dulu..

alhamdulillah..
nasib baik tak de apa yang serius..
cuma, kaki & tagan pak su kena simen..
kepala dia pun berbalut..

bilik pak su ada 4 katil..
bkn private room, tp kira ok la dari beramai-ramai..
katil yang digunakan cuma 2 je..
lagi la best!!
yg x bestnye apa tau??
aku & umi kena tido sana teman pak su..
mak su x dpt brmalam at situ sbb ank dia meragam..
takut nnt menggangu pak su nk rehat..

aku ,memang x suka bebenor le tido at hospital ni..
lagi2 bila kena temankn org..
mmg ambo x brkenan..
tp, nk wat mcm mane kn??
ikhlaskn jugak la hati ni..
demi umi tersayg..

umi tido at katil sebelah pak su..
nk x nk, aku kena gak tido at katil yg bertentangan dgn pak su..
dh situ je yg kosong..
x kn nk tido ngan umi kot??
hehe..

malang nasibku..
selimut at katil yg aku nk tido tu, x de !!
nk bg tau  umi, nnt umi mst bg dia punya..
x sampai ati pulak..
diamkn je la..
malam ni aku tido dlm kesejukkan la nmpknya..
nasib badan..

http://matcuoi.com
Sejuknya!!!!

p/s: aku copy dari buku catatan aku.. nk megisi ruang2 kosong at sini.. nmpk sunyi sangatkn??  (^_^)

No comments:

Post a Comment