This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Tuesday, August 16, 2011

X paham aku, tapi...

Lepas buat keje BM td, aku pi merayap at you tube..
melilau mata aku cari lagu..
last2 jumpe satu video ni..
bdk kecik menyanyi..
dlm lingkungan 5 ke 6 thn kowt..

dahasyat giler..
aku x penah dgr pun lagu tu..
jiwang pulak tu..
lancar je lirik dia hafal..
aku rasa budak tu x faham apa yg dia nyanyi..
tp, dia nyanyi jugak..

X kesah la apa yg budak tu nyanyi..
yg aku nengok bknnye budak tu..
tp 'pak cik' ensem yg main gitar at sebelah dia..
COMEL giler!!
(astaghfirullah hati, puasa.. sabar..)

aku malas la nk describe banyk2 pasal 'pak cik' tu..
kurang pahala puasa aku..
tgk sendiri la ek??!




http://matcuoi.com
gigi putih..
hitam manis..
senyumam menawan..
suara lunak..
tomey!
just nice!!

No comments:

Post a Comment