This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Wednesday, March 9, 2011

Aku terapung di awangan..!

Wah!
seronaknya x terhingga..!
aku btl2 x sangka..!
OMG!!!!!

How can he smiled at me??
I must be dreaming..
am I???

Waktu aku baru balik dari..
dari mane ntah, x ingat..
tp ngan miza le yg pastinye..

Ataoi ai..
aku lalu dpn kelas dia..
mcm biase la..
aku cari nora..
saje menggatal nk babai die..

tetibe aku terpandang He!
He pandang aku balik..
Then what??
He smiled at me!!!!!
memang x dpt control la..

aku rase die x sengaje la senyum tu..
mungkin sebab die happy sangat dpt EA A+ kot..
kebetulan plak aku lalu at situ..
tu yg trkena tempias tu..

aku je yg prasan kot..
hehe..
x pe la..
biar la prasaan ini ku pendam sendiri..
tp, sampai satu tahap yg mane die tahu tentang perasaan aku at die..
aku x akan teragak-agak untk berhenti menyukainya..
kerna bagiku, cukup la sekadar peminat rahsia & ianya x perlu diketahui..
aku bahagia begini..

http://matcuoi.com
My feeling towards men will always be like this..
until I can make my own money..
then, I can take serious with my feeling..

No comments:

Post a Comment