This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Friday, March 11, 2011

Kejadian yg x disangka-sangka..

Semalam, aku pergi ke UITM kampus Puncak Alam..
lepas solat zohor, kitorang pi padang tuk main game..
game tu ade 2 jenis..
1: yg main tembak2 tu ( ntah ape name game tu aku pun x tau )..
2: main explorace..

Memandangkn padang sanagat la becak time tu, aku pun mengambil keputusan tuk main explorace..
nora x mau, die main tembak2..
so, kitorang separate la..

Aku ngan nora ni mcm belangkas..
jd, bile dh pisah mcm ni aku sensorang je la..
tp, yg bestnye..
He pi main explaorace gak mcm aku..
tu yg semangat sikit tu..
hehe..

then, time kitorang nk pi ke chekpoint yg ke 6 kot..
kitorang kene turun tangga sbb check point tu at bawah..
time nk turun tangga tu..
dgn takdir tuhan, aku tergrlincir..

Tetapi, alhamdulillah..
nasib baik ada org sempat sambut tangan aku..
dia pegang pergelangan tangan aku..
aku memang bersyukur sangat masa tu..
kalau la makhluk Allah tu x sambut tangan aku, aku rase retak tulang punggung aku ni..
nauzubillah la kn..

bile aku tengok gerangan hamba Allah yg baik hati tu..
terkejut yg amat sangat!
tuhan je yg tahu betapa lajunya jantung aku berdetak..
rasa mcm baru lepas lari marathon..

dengan tangan aku yg masih dlm genggaman dia, dia ckp " awk okey x? "
uish, mane nk okey bang oi..
dh le tulang punggung ku hampir retak, awk pulak pi pagang tanganku..
nk okey mcm mane??!

Kuat benar die ganggam tangan aku..
ye la, kalo pegang slow, baik biarkn aku jatuh je..
btl x?

pastu, bile aku dh berdiri btl, baru dia lepaskn..
then dia senyum at aku..
" lari elok2. "
senyuman dia yg x boleh tgk tu..
pastu aku lari la dulu..
tinggal an die at belakang..

' He, sori ya. sy x sengaja. Remember, you always in my heart. x yah risau ok..? '

sentuhan yg x disengajakn tu menghantui aku sampai sekarang..
Eee, harap2 la x berlaku lagi..
geli, x mau dh org pegang aku tanpa kerelaan aku..
kalau boleh aku nk elakkn..
dan mulai skarang, aku kena lebih berhati-hati..


http://matcuoi.com
Pening aku memikirknnya..

2 comments:

  1. HAHA ! woi !
    bersyukur larh sbap dyer da hold u're hand .
    alala so sweet gituu larh tahuu !
    HAHA

    ReplyDelete
  2. nany..
    memang la aku bersyukur sangat..
    hati aku memang kate situasi tu sweeeeeeet sangat..
    tp, akal aku menyangkal..
    hehe..

    ReplyDelete