This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Thursday, February 17, 2011

Kenapa??!

Reda..
itu je la perkataan yg lahir dari bibir aku bile peristiwa thb lepas terimbau kembali..
aku ingatkn diorg dh x de pape..
but, it seem like I'm wrong..
die masih lagi He gosipkn dngan She..
kau x sedey..
terkilan je..
aku x kesah, kalo dh memang She suke dkt He..

Tadi, waktu aku lalu dpn kelas He..
rmai kwn2 die brsadai at koridor tu sbb org pompuan tgh bersihkn kelas..
bile aku lalu dgn miza merentasi kelas diorg untk pergi ke kelas aku..
tibe2 bising..
Na***, Na***, Na***, Na***, Na***, Na***, Na***..
waktu tu aku x glabah ape la..
aku tahu, yg diorg x tahu..
tp, diorg x tahu yg aku tahu..

nk tahu ape yg aku tahu??
diorg sedang melaga-lagakn He dgn She...!
aku tahu, wlaupun She wat dunno je..
tipu la kalau die x rase ape2 pun waktu tu..

Skarang, aku dh x kesah dh..
aku dh tawar hati dgn He..
aku akan cuba lepakn He..
sesungguhnya, rasa ini membunuhku..............

I'm tired with all of this..

1 comment:

  1. HAHA !
    kmo ney buad lwk larh syahirah .
    tak cayee larh kaw give up .
    skjap je tuu .
    esk2 cair larh balekk .
    HAHA

    ReplyDelete