This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Thursday, February 10, 2011

Maaf sesangat..

Semalam aku dh buat satu bende yg x senonoh (bg aku la)..
menyebabkn aku rasa bersalah hingga sekarang..

semalam ade activity koko at sekolah..
cadangnye nk stay back at skolah..
kitorg bertiga la..
aku, wani, nora..

waktu rehat, aku nk pi beli makanan..
bile aku bukak je dompet ku yg comel..
tetibe keluar rame2..
aku intai le isinye, atoi ai..
dh bersawang dh pown..
duit x de la pulok..
gimane nk stay back ni??
dompet nora toksah ckp la..
berdebu!!
haha..

bile tibe time balik..
nora menggatal pulak nk balik..
aku pun lapar gak sebenrnye..
tp, wani mcm mane??
nora ckp, kalo balik, x sampai hati la pulak..
tp kalo stay, mati kebulur nnt..
buat ape dtg koko kalau zat x cukup..
x leh wat aktiviti gak kn??

kami pun pi la tnya cik van..
kot2 boleh antar ke skolah pkl 2.30ptg nnt..
eh, BOLEH la pulak??!
ape lagi, pucuk dicita ulam mendatang la kitorg..

skali lagi, wajah wani terbayang di mata..
atoi ai, mcm mane ni..
nk tinggalkn ke??
aduh, kitorg btl2 dlm dilema waktu tu..
dh le masing2 dh ade dlm van..
cik van pown dh bising " bile nk abis mesyuaratnye ni? mak cik nk ambik bdk skola agama pulak ni.. "
dpt bayang x mcm mane situasi kitorg waktu tu..
pastu nora kate, " dh terlanjur kaki kite at dalam van ni, balik je la.. "

jd, kitorg pown mengambil tindakkn yg sangat la selfish (bg aku), drastic, lagi fantastic..
balik rumah dgn meninggalkn rakan kitorg yg tgh tunggu at kantin dgn sabar dan berharap kitorg masuk balik dan stay back bersamanya semata2 untk memenuhi permintaan perut yg dari td menagis, melalak minta diisi..
sangat la x patut!
tp perut aku x tau semua tu..
yg dia tahu, lapar dan kenyang..
aku sebagai tuan, ikut je la..

kitorg pown pesan at fatin supaya dia bg tau at wani yg kitorg 'terpaksa' balik..
kesian dia..

agak2 kitorg dtg balik x?
gile x dtg..
mst la dtg..
kalo x brtambah-tambah le bengkak si wani tu..
dh le buat salah, nk lari pulak..!
hehe..

sampai je skolah, kitorg jmpe wani trus..
kitorg minta maaf sesangat..
nasib wani maafkn..
tp, tau2 je la..
memang le die maafkn, hati die sape tau..
ikutkn hati, nk je aku panggil Edward suruh die bace fikiran wani waktu tu..
mcm boleh je..?
hehe..

sampai le hari ni, aku rase die mcm kecik ati lagi la dgn aku..
memang la, kalo aku pown aku geram..
rase nk cekik2 je mangkuk yg sanggup tinggalkn aku sensorg at skolah tu..
mule2 nk stay back, tetibe nk balik plak..
mengejut plak tu!!
tp x lame kot..
esknye baik la..
x adil rasenye kalo kite korbankn sebuah persahabatan, hanya kerana sutu kesalahan yg kecil mcm ni..
bende da lepas..
tu kalo aku la..

tp wani ni lain sikit..
die kuat sensetif.. ( kuat sensetif?? tah ape2 tah aku ni.. haha.. )
bak kate nora plak, unpredictable..
mm, die memang mcm tu..
tu yg payah sikit tu..
tp x pe..
sendiri punye salah, tanggung le akibatnye..
sabo jela..
kn?

kpd wani, I'm very sorry la my friend..
I x berniat langsung nk tinggalkn you..
perut yg nk balik, tp mustahilkn kalo kita hantar perut kite je balik..?
nk x nk ,kite kene balik jugak..
dan tinggal kn awk..
sorry ye..
I know it's my fault, but everybody make mistake..
right??
so, I'm really,really, truly sorry bebe..
please forgive me..
tp, kalo x nk gak, x pe la..
x pakse pown..

http://www.emocutez.com
Sorry..


2 comments:

  1. HAHA ! tuu larh u . laen kali duet bwk byk2 . kan wawa da tacin . HAHA ! jgn rsaw . ary senin nanty elok larh tuu .

    ReplyDelete
  2. nk wat camne..
    I orang susah..
    mane nk bawak duit bnyk2..
    hehe..

    ReplyDelete