This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Monday, February 28, 2011

Membuai perasaan..

Tiba2 aku teringat bait2 lagu ni..
tetuk btl..
dh le esk exam, sepat lagi menaip??!
insyaallah, aku akan wat yg ter baik esk..
kejap je ni..
hehe..

Sejak engkau melangkah meninggalkn diriku..
sebaknya rasa di dalam dadaku menahan titis air mata..
ingin aku berpesan kepadamu kekasih..
sekiranya engkau merinduiku hubungilah aku di sini..

Jika ada kesilapanku maafkanlah diriku oh sayang..
dan izinkan aku bertanya mengapa kau berubah hati..
kiranya kau ada penggantiku tetapi hidupmu x bahagia..
relaku memaafkanmu dan menerimamu sayang..

Walaupum hatiku kau lukai, namunku masih menyayangi..
kerna sehingga waktu ini cintaku masih untkmu..
oh sayg di mana kau berada, janagn lah kau lupakn aku..
ingat aku walau sesaat seorang insan yg trluka..

Ingin aku berpesan kpdmu kekasih..
kiranya engkau resah dan x lena..
itulah hembusan rinduku..

Saje je jiwang2 mcm ni..
tetibe je terlintas at fikiran..
harap korg suke la ye..



Someday, I'll get my true love..
When that moment come, I will not let him go easily..

No comments:

Post a Comment