This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Wednesday, April 13, 2011

Lupakan dia??!

Ada orang kata..
aku harus lupakan dia..
kenapa??

ada orang kata..
diorang x suka tengok aku suka at dia..
kenapa??

Seolah perasaan aku, perasaan mereka..!
tiada siapa tahu, tiada sapa rasa..
bagaimana dan macam mana perasaan aku at dia..

Tp, knp diorg ckp mcm tu?
diorg x de hak tau..!

Aku tahu, mungkin mereka x nk aku kecewa..
aku  faham..
tp sebelum mereka keluarkn kata2 itu..
mereka patut tanya pada diri sendiri dulu..
apa mereka lakukan perkara yg sama??
membunuh perasaa suka tanpa belas kasihan..
atau mengendahkan perasaan murni yg hadir dalam diri..

Yg ni aku x paham..
kalau dh suka, nk wat mcm mane?
bende dh jd..
tp, beragak la..
an?

I admit it..
the way I express my feeling was a bit obvious..
tp ia masih dlm kawalan..

Kawan..
jangan risau, aku x selemah yg kau sangkakan..
aku sedar siapa diri ini..
janganlah kau risau..
apa2 pun, thanks sbb ambil berat pasal aku..

Andai kata He tahu..
I'll definitely going to forget him..
you know my principle right?
' Stop when it's get too far '


Although it will be hard in the beginning..
but I think I can endure it..
beside, I'm not really into him..
you know?

So don't worry..
just let me enjoy this moment before it ends..

http://matcuoi.com
Youth only  comes once..
So, create some nice memory of it..




2 comments:

  1. hey ! dont gve up laa .
    sape yg ckp cm tuu ?
    meyh cney aq lempang dyer laju laju
    kaw tak try lagi
    mne kaw tahuu dyer takde aty dkad kaw ?
    aq cnfrm dyer ade aty dkad kaw laa
    please dont gve up before u do it ouke my darling ?

    ReplyDelete
  2. Wah..
    ni yg bersemangat ni..
    thanks nany..

    abg, tunggu I tau..!!
    Muawhahahahahaaha..

    * berangan giler la!
    dia pandang aku pun x..!
    nk suruh tunggu??
    ha'tui...! :D

    ReplyDelete