This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Saturday, March 31, 2012

Jemputan ke skolah??

Hari ni..
cg liza dtg dgn megejut lg terkejut!
aku yg bru lepas mandi bertambah la kelam kabut!
dengan hanya pakai tuala di kepala, aku kluar jumpa cg liza..
salam peluk cium berlaku antara aku dgn cg..
maklum le, lame x jmpa..
aku tertanya-tanya gak, apa sbb cg dtg umah aku ni?
nk merisik ke??
cewah!
x leh, x leh..
hati I dh brpunya..
hehe..!

Back to the story..
rpenye, cg dtg nk bg surat jemputan..
jemputan ke mana??
aku igtkn jmputan ke kenduri kawen anak dia..
rpe2nye jemputan ke hari anugerah sekolah!
mcm x percaya je aku dpt anugerah PENCAPAIAN TERBAIK BAHASA MELAYU..
haha!
sungguh x ku jangka ini semua berlaku..
tapi, alhamdulillah..
mungkin rezeki ku begini..
alhamdulillah..

http://matcuoi.com
Permulaan yang baik..


No comments:

Post a Comment