This is my blog and I'll do it my way. Enjoy!

Friday, March 2, 2012

The person I love..

The image is unfamiliar..
because it's the first time I'm showing myself to you..
enduring it alone and holding back..
it seems to be an excuse that I'm waiting for you..
I hate to be burden to you, but I keep holding on you..

The person I love, please look at me..
my appearance may not be good, but my heart still the same..
even though I don't have the courage to face you..
please turn around and look at me.. 

It seems to be greedy that I want you to like me back..
I try to hide it, but it stays like that..

The person I'm waiting for, it's you!
I try so hard but I know it's just a dream..
I'm afraid that I'll regret it if I don't even try to approach you..
so I did it..
but why you still act like that??

Is it possible for me to be with you?

4 comments:

  1. tak habis habis dengan jiwang nye.
    untung laa ade buah hati kan ?
    takcle laa hati dia elok elok ye ?
    aku doakan moga kau dapat dia.
    Aminnnn (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala..
      ckp mcm dia x de buah aty je..
      aku ni brtepuksebelah tangan, bkn mcm kau..
      dua2 belah brtepuk..
      Insyaallah..
      kau tau x dia dpt brape SPM?
      7A!!
      jauh giler jika nk dibandingkn dgn aku..
      I guess that I'm not suited enough to be with him..

      Delete
  2. Tak semesti nye buah hati ulam jantung buah pengangge *betul ke aku eja?* tu jodoh aku. Jangan laa ckp kau bertepuk sebelah tangan, kau dah ckp dkad dia yang kau suka dkad dia ? kau dah bagi tahu dia siapa diri kau yang sebenar ? kau dah berterus terang dengan dia ? belum lagi kan ? belum cuba belum tahu. kau test dulu, ckp ckp dekat dia siapa kau. mungkin dia akan marah sekejap, tapi kalau kau terus terang dkad dia yang kau ikhlas nak kawan dgn dia, aku tak rasa dia akan marah kau lama lama. InsyaAllah kalau kau terus terang dengan dia, dia akan kembali cari kau.

    (wahhh, macam tak percaya laa aku nasihatkan orang ! haha. diri sendiri pun tonggang terbalik. haha)

    ReplyDelete
  3. hehe..
    thanks nanie!
    nasihat kau mmg meresap ke kalbu ku..
    I'll try..
    Wish me luck!! (^_^)
    Aq update citernye at kau nnt ek? :)

    ReplyDelete